Choroba chodzi za tobą już ? Ciągle źle się czujesz? Nie chcesz zafundować sobie czasu wolnego w łóżku? Zwiększ swoją Odporność !

Za oknem co raz mniej kolorowo, jesienna aura nie sprzyja nastrojom, ani naszej odporności.

Co możemy zrobić żeby zadbać o naszą odporność w te jesienne dni?

O tym że, należy ubierać się ciepło wie chyba każdy z nas, my zajrzymy nieco głębiej bo aż do naszych jelit.

Tematyczne artykuły na temat jelit zamieszczam pod wpisem, każdy z Was będzie mógł dużo dokładniej niż w tym poście przyjrzeć się sprawie.

Co robić żeby nie chorować lub wychodzić z choroby zdecydowanie szybciej?

Jak obecnie wiadomo 70-80 % naszej odporności skumulowane jest w naszych jelitach, to optymalna praca jelit i życie poszczególnych bakterii jelitowych warunkuje nasze zdrówko.

Jak możemy im pomóc?

✅Suplementacja Probiotykami

✅Suplementacja Laktoferyną

✅Supelemntacja Colostrum

Te 3 produkty w znacznym stopniu przyczynią się do poprawy stanu jelit co przełoży się na naszą odporność.

Następną rzeczą, której brakuje w obecnym czasie jest SŁOŃCE. Skoro nie ma słońca lub jego ilość jest ograniczona, możemy cierpieć na braki w postaci Witaminy D. Bardzo duży odsetek ludzi w Polsce niedobór witaminy D ma nawet w sezonie letnim. Więc dobrą opcją będzie jej suplementacja.

Następną rzeczą, która może przyczynić się do poprawy odporności będą kwasy omega 3, jeżeli jesz ryby dobrej jakości min 3x w tygodniu możesz ominąć ten punkt. Z reguły jednak ryby w naszym jadłospisie pojawiają się zdecydowanie rzadziej lub ich jakość i zawartość omega 3 pozostawia do życzenia. Dodatkiem do całej zabawy skuteczną opcją może okazać się Wit C.

✅Suplementacja Omega 3

✅Suplementacja D3+k2

✅Suplementacja Wit C

Oczywiście są to suplementy wspomagające nasz układ odpornościowy, jednak pamiętajcie, że nie tylko suplementami człowiek żyje i są one głównie dodatkiem. Warto będzie wrócić do sposobów babcinych, zadbać o odpowiednią podaż kalorii, dobrej jakości jedzenie i dobrej jakości sen.

Dużo zdrowia !